فک وفامیله که داریم؟

بُـــــــراده های احســــاســــــ . . .

سلام خوش آمدید خود رادر وب مالینک کنیددر صورت حذف لینک مالینک شمانیز حذف میشود...

 

18 سال رفتیم خونه داییم! عیدینداد... امسال نرفتم به همه عیدی داده!

اصغر آقا اون اسکارم بیار ببینیم چه شکلیه؟
[
فک و فامیلای اصغر فرهادی - عید دیدنی]

امسال هرکی میاد خونه ماعید دیدنی، بهش می گم واااااای چقد چاق شدی...
طرفم از همونخونه ما شروع می کنه به رژیم گرفتن...
کلی به اقتصاد خانواده کمککردم!!!

نشدما مهمون بیاد خونمون بخوایم تو اطاق قایم شیم و بابامون تابلو نکنه،ازاون ته اطاق داد میزنه مـــــــــمد نمکدون کجاس؟؟؟؟ اه،آبروم جلو همه فک وفامیل رفت بابا..!! من خونه نیستتتم :(((

داریم میریم تو خونه یکی از فامیلا،به بابام میگم موهاممرتبه؟
میگه ول کن بابا اینا که دختر ندارن بخوای خوشتیپباشی!!!
بابای استدلال گره داریم؟

مامانم آجیلاروواسه عید قایم کرده بود الان هرچی میگرده خودش پیداش نمیکنه.. :|

ا َه ، آخه الان وخت اومدن بود !
{
واکنش افراد خانواده به آمدن مهمان - هر وختی که باشه ! }

ازخواب بیدار شدم رفتم تو آشپزخونه ، مامانم داشت بالای قابلمه ی نذر دعا میکرد یهو من که اومدم گفت : خدایا اینو می گم ...
(
نمی دونم چی داشت پشتسرم می گفت به خدا)

باهمسرم رفتیم باغ ارم بوی سبزه و چمن همه جارو گرفته، میگه وای مهرنوش چهبوی غذایی میاد!

واسه بابام اس ام اس اومده شما برنده 500کیلوبایت اینترنت رایگان شده اید اومده میگه کجا میدن برو بگیر تا تمومنشده :))))))
من :|

دوماه از آخرین سرماخوردگیم میگذره مادرم عطسه میکنه میگه مث اینکه از توگرفتم هر موقع مریض میشی همه رو مریض میکنی اه ! من :( :|

خواهرزادم امروز آروم و قرار نداره اومده تو اتاقم همه چیو بهم ریخته, بش میگمبچه بشین, چته؟
میگه:خاله جو گرفتم!

بهمامانه میگم اگه من بمیرم یه عکس پرتره از خودم ندارم بزارم تو آگهیترحیمم...میگه اون عکسه هست که رو الاغی..؟اون و میزارم...زیرشم مینویسمبالایی به رحمت خدا رفته..یه وقت اشتباه نگیرن...

بابا همباباهای قدیم، جملات عاشقانه بابام به من:
این اراجیف چیه گوشمیکنی؟(نظرش راجع به آهنگهای مورد علاقه ی من)
بیا تلویزیون داره اینمزخرفات که تو دوست داری نشون میده( منظورش فیلم تخیلی و کلاه قرمزیه)
اینآت و آشغالا چیه میخوری؟(منظور غذاهای مورد علاقه من، از جمله کشکبادمجون)
صبحی اومده در و پنجره اطاق منو باز گذاشته میگم نکن پدر منسرده هوا، میگه بذار بووت بره بعد میبندم
میگم من که دیشب حموم بودم،میفرمایند نه بوی ترشیدگی میدی! من از صبح بین این دو حالت نوساندارم==> :( & :|




نظرات شما عزیزان:

یونس
ساعت13:23---16 فروردين 1391
سلام...
یادته چند وقت پیش باه تبادل لینک کردیم
یات نیست
اوناها اونجا نوشته وسطای لینک دوستان نوشنه (سلام دوست جون)
اون وب منه بیایا...


nilofar
ساعت18:54---15 فروردين 1391
hala vase ye 2ta shirini khordan in kara vajeb nistaa nazashti ye shirirniye khosh az gelo mehmonaa bere paeen be manam sar bezan

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 12 / 1 / 1391برچسب:,ساعت16:2توسط مهسا113 | |